Skąd brać zlecenia na remonty?

0
339
Skąd brać zlecenia na remonty?
Skąd brać zlecenia na remonty?

Skąd brać zlecenia na remonty?

body {
font-family: Arial, sans-serif;
}

h1 {
text-align: center;
}

h2 {
margin-bottom: 10px;
}

p {
line-height: 1.5em;
}

Skąd brać zlecenia na remonty?

Czy jesteś fachowcem od remontów i szukasz nowych klientów? Nie wiesz jednak jak skutecznie zdobywać zlecenia? W tym artykule podpowiemy Ci kilka sprawdzonych sposobów, które pomogą Ci znaleźć więcej prac.

Znajomi i rodzina – początek Twojej sieci kontaktów

Nie lekceważ mocy swojego otoczenia! Często pierwsze zlecenie można otrzymać właśnie dzięki poleceniu od znajomych lub członków rodziny. Dlatego warto powiedzieć wszystkim bliskim osobom o tym, że zajmujesz się remontami – kto wie, może akurat będą potrzebowali Twoich usług albo polecą Cię komuś innemu.

Aktualizacja profilu zawodowego

Prawdopodobnie posiadasz już profile w mediach społecznościowych takich jak Facebook czy LinkedIn. Zadbaj jednak o to, aby Twój profil był aktualny oraz pełen informacji dotyczących Twojej specjalizacji. Dodaj zdjęcia z realizacji, opisy prac, certyfikaty czy referencje od zadowolonych klientów.

Rekomendacje na portalach branżowych

Istnieje wiele portali internetowych poświęconych tematyce remontowej oraz budowlanej. Warto założyć tam konto i poprosić swoich dotychczasowych klientów o wystawienie rekomendacji. To świetny sposób na zdobycie wiarygodności w środowisku oraz przekonanie potencjalnych klientów do skorzystania właśnie z Twojej oferty.

Sprzedaż usług online – strona internetowa i ogłoszenia

Każdy profesjonalista powinien mieć własną stronę internetową prezentującą jego usługi. Zadbaj o to, aby zawierała ona informacje takie jak: zakres prac jaki wykonujesz (malowanie, tynkowanie itd.), obszar działalności geograficznej (np.: Warszawa), dane kontaktowe oraz galerię ze zdjęciami przedstawiającymi Twoje projekty przed i po remoncie.

Promocja lokalna

Dodatkowo warto umieszczać ogłoszenia w lokalnych gazetach lub tablicach ogłoszeń zamieszczanych np.: przy osiedlowym markecie albo sąsiedniej parafii. Często osoby poszukujące fachowca do remontu będą sprawdzały najbliższe możliwości i z pewnością trafią na Twoje ogłoszenie.

Portale aukcyjne

Jednym ze sposobów zdobywania zleceń jest również umieszczanie ofert na portalach aukcyjnych. Może to być np.: serwis Allegro, gdzie wielu ludzi szuka fachowców do różnego rodzaju prac remontowych. Wystarczy założyć konto, opisać swoją ofertę oraz wstawić kilka zdjęć przedstawiających wykonane przez Ciebie prace.

Społeczność lokalna – działaj dla dobra wspólnego

Nie zapominaj o uczestnictwie w wydarzeniach społeczności lokalnej takich jak festyny czy akcje charytatywne. To doskonała okazja nie tylko do promocji swojej firmy, ale także nawiązania nowych kontaktów biznesowych lub znalezienia kolejnych klientów potrzebujących pomocy przy remoncie.

Zadbany samochód firmowy jako mobilna reklama

Kiedy jeździsz po mieście wykonując różnego rodzaju prace budowlane warto zadbać o odpowiednie oznakowanie pojazdu służbowego – logo firmy i informację kontaktowe powinny być widoczne dla wszystkich mijających Cię osób. Nie musisz inwestować dużo pieniędzy – wystarczą naklejki lub magnesy reklamowe zamieszczone na samochodzie.

Współpraca z innymi fachowcami

Nawet jeśli wykonujesz prace remontowe samodzielnie, warto nawiązać współpracę z innymi specjalistami. Często klienci szukają ekipy budowlanej, która będzie w stanie wykonać kompleksowy remont domu lub mieszkania. Dlatego warto poznać innych profesjonalistów i polecać sobie nawzajem.

Pozyskiwanie klientów online – reklama internetowa

Jeśli chcesz zdobywać większą liczbę klientów przez internet, możesz skorzystać z płatnej reklamy online takiej jak Google Ads czy Facebook Ads. Pozwoli Ci to dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców – osób posiadających własne mieszkania lub domy oraz aktualnie planujących przeprowadzkę albo remont swojej nieruchomości.

Zdjęcia przed i po

Dobrym sposobem na zaprezentowanie efektu swojej pracy jest publikacja zdjęcia „przed” i „po” realizacji projektu. Takie porównanie pokaże potencjalnym klientom różnicę jaka może być osiągnięta dzięki Twoim umiejętnościom oraz jakości wykonania prac

Wezwanie do działania: Szukasz zleceń na remonty? Odwiedź stronę https://www.jippon.pl/ i znajdź idealne projekty dla siebie!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here