Chcesz aby Twoja strona była pierwsza w wynikach? Sprawdź to

0
309
seo

Ludzie chcą wypowiadać się na tematy, które ich pasjonują, więc budowanie społeczności na Twojej stronie jest świetnym sposobem na rozpoczęcie konwersacji i zwiększenie ruchu na Twojej witrynie. Zaimplementuj rozbudowany system komentarzy za pomocą zewnętrznych rozwiązań, takich jak komentarze na Facebooku lub Disqus, albo stwórz dedykowane forum, na którym odwiedzający będą mogli zadawać pytania. Nie zapomnij jednak zarządzać swoją społecznością, aby upewnić się, że minimalne standardy decorum są spełnione.

Daj się usłyszeć w sekcjach komentarzy

Prawdopodobnie regularnie odwiedzasz co najmniej kilka stron, które są istotne dla Twojej firmy, więc dlaczego nie dołączyć do rozmowy? Komentowanie nie musi od razu przynieść natychmiastowego wzrostu ruchu na stronie, ale wyrobienie sobie marki poprzez wnikliwe, skłaniające do refleksji komentarze na branżowych blogach i stronach jest świetnym sposobem na rozpowszechnienie swojego nazwiska, co w konsekwencji może prowadzić do zwiększenia ruchu na Twojej stronie. Pamiętaj tylko, że podobnie jak w przypadku gościnnych wpisów, jakość i znaczenie są kluczowe – powinieneś angażować się w kontakty z innymi ludźmi w Twojej niszy, a nie upuszczać spamerskie linki na niepowiązane strony.

Przeanalizuj swoje dane analityczne

Google Analytics jest nieocenionym źródłem danych na temat każdego możliwego aspektu Twojej witryny, od najpopularniejszych stron po dane demograficzne odwiedzających. Zwracaj uwagę na dane Analytics i używaj tych informacji do informowania o swoich strategiach promocji i treści. Zwróć uwagę na to, które posty i strony cieszą się największą popularnością. Sprawdzaj dane o odwiedzających, aby dowiedzieć się skąd, gdzie i kiedy pochodzi ruch na Twojej stronie. Jeśli sam nie potrafisz temu podołać – zwróć się do specjalistów z https://efectownia.pl/.

Bądź aktywny w mediach społecznościowych

Nie wystarczy tylko udostępniać treści w kanałach społecznościowych – trzeba również aktywnie uczestniczyć w życiu społeczności. Masz konto na Twitterze? Dołącz do grupowych dyskusji z odpowiednimi hashtagami. Czy Twoi odbiorcy zostawiają komentarze pod Twoimi postami na Facebooku? Odpowiadaj na pytania i angażuj się w dyskusje z czytelnikami. Nic tak nie zniechęca ludzi, jak używanie mediów społecznościowych jako kanału przekazu – używaj ich zgodnie z przeznaczeniem i wchodź w interakcje z fanami.

Prześlij swoje treści do serwisów agregujących

Po pierwsze, zrzeczenie się odpowiedzialności – nie spamuj innych podobnych stron w nadziei na „trafienie w dziesiątkę” ruchu polecającego, ponieważ tak się nie stanie. Członkowie społeczności takich jak Reddit są wyjątkowo wyczuleni na spam podszywający się pod legalne linki, ale od czasu do czasu nie zaszkodzi podesłać linki, które ci odbiorcy uznają za naprawdę przydatne.

Włącz wideo do swojej strategii treści

Treści oparte na tekście są bardzo dobre, ale wideo może być cennym atutem zarówno w przyciąganiu nowych odwiedzających, jak i sprawić, że Twoja strona będzie bardziej angażująca, przekonuje https://efectownia.pl/. Dane pokazują, że retencja informacji jest znacznie wyższa w przypadku materiałów wizualnych niż w przypadku tekstu, co oznacza, że marketing wideo jest doskonałym sposobem na przyciągnięcie – i utrzymanie – uwagi odbiorców, a także na zwiększenie ruchu na Twojej stronie w tym samym czasie.

Zbadaj konkurencję

Jeśli nie korzystałeś z oprogramowania takiego jak BuzzSumo, aby sprawdzić, co robią Twoi konkurenci, jesteś w bardzo niekorzystnej sytuacji. Usługi te agregują wyniki społecznościowe konkretnych witryn i treści, aby zapewnić Ci natychmiastowy wgląd w to, jakie tematy rezonują z czytelnikami i, co najważniejsze, robią rundę w mediach społecznościowych. Dowiedz się, co ludzie czytają (i o czym mówią) i naśladuj ten rodzaj treści, aby przyciągnąć ruch na swoją stronę.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here